Professora:MOLT URGENT!
Hola, tinc un problema que al principi pensava que podia controlar jo sola però que crec que se'm està anant de les mans i ho estic començant a passar molt malament.
Des de farà uns 6 mesos més o menys que m'agrada la meva professora de socials. Vaig començar a notar que era molt simpàtica i que es preocupava per mi fins que això s' ha convertit en una obsessió molt forta per ella. Em salto classes per veure si me la trobo pel passadis, els caps de setmana només desitjo que sigui Dilluns per tornar-la a veure, faig qualsevol cosa per cridar la seva atenció etc. M'adono que no aconsegueixo res, que fins i tot s'està cansant de mi i m'angoixo moltíssim perquè no vull ser indiferent per ella i ja només queda una setmana de curs, la qual cosa implica que pot ser no la tindré de professora l'any que ve i que estaré 3 mesos sense veure-la.
La cosa que més em preocupa de tot això és el per què m'enamoro tota la estona d'amors platònics. A segon d'Eso em vaig enamorar també obsessivament de la meva profe de llengua. Sembla un acudit, no és normal, pot ser que tingui algun trastorn? Em fa por estar tota la meva vida enamorant-me de persones impossibles
Mariona Busto

Hola aseres_01!
Entenem que ho estàs passant força malament... i no ets la primera persona que se sent atreta o s'enamora d'una professora. De fet és força habitual que ens enlluernem i sentim molta admiració.
Sovint el que sol passar és que barregem els sentiments d'admiració i d'enamorament i fins i tot els podem arribar a confondre. Has de pensar que una relació amb aquesta professora seria inviable a dia d'avui, ja que esteu en moments del cicle vital molt diferents, ocupeu posicions molt diferents (professora/alumne) i tu ets menor d'edat... per tant, valora la situació amb molta calma, i intenta prendre una mica de distància de tot plegat. N'estem convençudes que arribarà el moment en que t'enamoris d'algú més proper a tu pel que fa a edat i cicle vital, i que la cosa serà més viable!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat