NO SENTO RES
Hola,
Tinc un problema bastant greu. Porto 8 mesos sortint amb un noi i mai he aconseguit arribar a l'orgasme amb ell, només si m'ho faig jo. Ell sempre hi arriba i disfruta molt. Quan tenim relacions sexuals, no sento absolutament res i vaig calenta, i com ja es sap, el clítoris es el punt d'estimulació, però no sé com estimular-ho mentre ho fem a fi de sentir plaer jo també. Ja sé que cal tenir paciència i entre els dos anar provant però comença a ser una mica frustrant això de no sentir res, i ell es sent malament perquè pensa que no en sap prou... Com pots veure, la situació és bastant desesperant i necessito ajuda urgent!
Mariona Busto

Hola nona!
Ho has explicat molt bé! És important que hi hagi estimulació directa o indirecta del clítoris, ja que segurament et resultarà més fàcil aconseguir arribar a l'orgasme d'aquesta manera. Com fer-ho? Doncs segurament pots ajudar-te amb les teves mans o pot fer-ho ell amb les seves mans (en funció de la postura que estigueu fent). Sembla complicat, però veuràs que sovint tenim les mans lliures i podem estimular-nos alhora! També pots aprofitar el fregament dels genitals amb la seva part baixa de la panxa!
Recorda però que l'orgasme ha de ser la conseqüència i no l'objectiu, ja que si només estem pendents que l'orgasme arribi ens oblidem de gaudir i així és poc probable que l'orgasme aparegui! Recorda que el cervell és el gran òrgan sexual i ha d'estar connectat amb allò que estem fent, amb allò que ens excita i ens produeix plaer!
Proveu-ho així i a veure si la cosa millora! No tingueu pressa i no us oblideu de passar-vos-ho bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat