primera vegada
Hola! Tinc 15 anys i no me liat mai. No tardare gaire en tenir la oportunitat i tinc molta por a cagarla. En podrieu donar consells siusplau?! Majudarieu moltissim ja que estic morta de por! Graciees!!
Mariona Busto

Hola Mireia!
Doncs no hi ha uns passos concrets a seguir per liar-se. Has de tenir clar que ningú neix ensenyat i que per sort no hi ha una única manera de fer-se petons! El que sí és important és sentir que tens ganes, que sents curiositat i que estàs preparada!
Quan et trobis en situació, ja notaràs que el teu cos et parla, només caldrà que segueixis els seus moviments i ell seguirà els teus. Si vols acaronar amb la llengua els seus llavis, acarona'ls, o si és ell qui acarona els teus amb la llengua, respon el seu moviment. El teu cos t'anirà guiant i et dirà què necessita, ja veuràs! Només t'has de deixar portar fins on tu vulguis i centrar-te a passar-t'ho bé! Si ho necessites, tanca els ulls per deixar-te portar pel moment! ;)
Per últim, et deixem 5 consells per fer bons petons, que els redactors d'Adolescents.cat van donar fa un temps: http://www.adolescents.cat/noticia/4988/vas/petons/consells/fer/bons/petons
">
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns Mireia!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat