Sexe Oral amb la meva parella... que faif perfavor!
Holaa! Voreu porto un mes amb un noi dos anys mes gran que jo i ell dóna per soposat que ja li he menjat a algún altre tio pero mai ho he fet i nose com sha de fer... ja se que depen del noi com li agradi, que no hi ha un patró per tots els nois igual pero si em poguessiu donar algun consell ho agrairía ja que estic molt nerviosa per com s'ha de fer.
Gràcies!
Cristina Albó

Hola anònima09,
El pitjor que pots fer és intentar fer veure que sí que ho has fet i no haver-ho fet mai ja que en aquell moment estaràs nerviosa, sentiràs pressió i no estaràs ni còmode ni relaxada...
El millor, és que puguis parlar amb ell i dir-li que no has fet mai sexe oral. I a partir d'aquí tu marques com vols que sigui, que ell t'indiqui, que no et digui res, que es tapi els ulls, que miri, etc... i si no ho vols fer, no ho facis, en cap cas t'has de sentir forçada a fer res que no vulguis fer.
La teva consulta però és molt clara "com es fa?", et donarem alguna indicació, però sobretot, intenta tenir en compte el que t'hem dit abans. Per a fer sexe oral a un noi, del que es tracta és d'estimular el penis amb la boca, llavis i llengua. Pots acaronar la zona del gland amb la llengua o els llavis, introduir el penis dins la boca (vigilant amb les dents), etc... i sobretot, utilitzeu preservatiu! No pel risc d'embaràs, sinó per evitar Infeccions de Transmissió Sexual.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat