consell rapid pliss!
Hola :) necesito ajudaa! Es que tinc un cacaumental...! Es que no se si me mola o no! Averem... me cau super be, ell trobo monisim! I kan me escriu o em parla de vegades em poso vermella i noto algo a la panxa... pero no se que fer perque ma demanat per sortir...! :( ajudaaa! Urgent es molt importan per mii moltes gracies :*
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que expliques, sembla que sí que t'agrada aquesta persona! :)
El dilema suposo que està en sí vols arribar a sortir amb ell o no... Encara que ens agradi molt algú, potser no estem preparts per començar una relació.
I si aneu més a poc a poc, quedant i coneixent-vos més? Començar a sortir amb algú, de cop i volta, sempre és un pas difícil perquè és una decisió important! Si us agradeu a mesura que aneu quedant, les coses aniran soles i serà molt més fàcil avançar :) Sort!
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat