Vull liar-me!!!
Hola!!! Tinc 13 anys i esque Sóc bi pro mai ho he dit i m'encantaria liar-me amb una tia per provar-ho i amb un tio també xd però esq els del meu curs són tontets ( a part d uns pocs, pro Ja estan pillats) i em mola una mica un nen pro no sé si ell també sent lo mateix per mi I jo vull lio pro no se com tirarli indirectes i ell nose si tmb voldra lio...😕I a més, li han demanat algunes nenes ( pero una mica fees) i m ho diu, i anem a anglès junts i allà riem q te cagas pro si li dic tiny por de que la nostra amistat es trenqui!!!
També amb una amiga meva que te novio vam parlar l altre dia de q Quan ella es lía i tal i ojalá li digués: te liaries amb una tia, i aixo, pro no puuc😖Ajudaaa
Cristina Albó

Hola Adolescentsatopee,
Està molt bé que tinguis aquesta curiositat per liar-te amb nois i/o noies, però com bé dius, sempre que ens "declarem" podem fer que la situació canviï amb l'altre persona.
Una cosa que podries fer és preguntar tan al noi amb qui vas a anglès com a la teva amiga, preguntes per curiositat però que a tu et donaran molta informació. Pregunta-li a ell si li agrada alguna noia o quan t'expliqui que algunes noies li han demanat per liar-se i ell ha dit que no, pregunta-li a qui li diria que si... Pel que fa a la teva amiga, pots aprofitar alguna situació on estigueu amb més amigues i treure el tema de liar-se entre dues noies.
El que contestin et donarà informació i potser et dona forces per a donar un pas més o per a descartar l'opció amb ell o ella.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat