lioo
Hoolaa!
Primer de tot donar-vos les gràcies ja que gràcies a una consulta pel què em vau repondre que em va servir de moooooooooolt enserio moltes gràcies!
Ara bé aqui bé la història. Estic de lio amb un noi jo tinc 15 i ell 16 anys. Ens em liat 5 cops, cada cop que quedem ens liem. O sigui que quan ens tornem a veure que sera d'aqui una setmana ens tornarem a liar.
- Llabors com es dona el pas de estar de lio a demanar per sortir? Perquè em mola la veritat...
-I si quan portem ja 10 cops liant-nos ( en un futur que ara només ens em liat 5 cops) no seria millor que algun dels dos donés el pas en veure que sentim l'un per l'altre?
Petonsss i gràcies :)
Mariona Busto

Hola sara2002!
Doncs no hi ha una única manera per fer el pas per passar de lio a sortir. El que primer hauríem d'esbrinar és si tots dos sentiu el mateix i voleu el mateix. Per saber-ho n'heu de parlar! És evident que si us heu embolicat 5 cops, vol dir que quan esteu junts us ho passeu bé i teniu ganes de repetir, però això no implica que tots dos vulgueu "formalitzar" la relació... per sortir de dubtes, n'haureu de parlar!
Com saps, a vegades no és fàcil parlar de sentiments, i pot espantar una mica al començament, però si tu tens ganes de més, ho hauràs de parlar amb ell, assumint el risc que això comporta!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per confiar en nosaltres!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat