No se com fer dits i necessito ajuda urgent.
Hola!
Aquest cap de setmana he quedat amb una noia per fer... bé, cosetes. La meva preocupació és el tema de saber masturbar-la. No en tinc ni idea, encara que he preguntat a algunes noies no ho he acabat d'entendre. Em fa molta cosa arribar al moment i no saber que fer ni com fer-ho. Si m'ajudessiu us ho agraïria molt.
Mariona Busto

Hola Lluç del Lluçanés!
En primer lloc recorda que ningú neix ensenyat, per tant, és normal que si mai ho has fet, no sàpigues com fer-ho.
El millor que pots fer és preguntar-li a la noia amb la quan estiguis fent-ho, com li agrada que li facin. Si no ho sap, és millor anar a poc a poc, i suaument, perquè pugui anar-te indicant si vol més intensitat, més fort, més fluix, etc.
Recorda que la zona exterior de la vagina, especialment el clítoris, és la zona més sensible i que més plaer sol produir en les dones. Així que pots provar d'acaronar el clítoris, acariciar-lo pels voltants, a munt i avall, fent cercles, etc.
El que és molt important és que us comuniqueu i que us pugueu anar dient el que us agrada i com us agrada. Cada persona és un món, i no hi ha una única manera de fer-ho!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat