relacions sexuals?
holaa!! doncs primer dir que m´encanta la feina que feu, em serveix de molta ajuda!
i doncs aqui vé la meva consulta:
fa uns messos que estic amb el meu noviu i ens posem molt calents quan estem junts y fem peeting i ens masturbem amb roba,el cas es que volem donar un altre pas i tenir relacions sexuals. Sé que hem farà mal i es molt normal,no es aixó el que hem dona por,estic molt nerviosa perque no estic bé amb el meu cos y aquesta inseguretat fa que estigui tant nerviosa que no soc capaç de fer res!!ja he deixat al meu noviu moltes vegades a dos velas jajajaja ell diu que li encanta el meu cos i que no fa falta fer-ho si no estic preparada pero el cas es que si ho estic i tinc moltes ganes!algun consell per els nervis?
Mariona Busto

Hola mrm2002!
No només li ha d'encantar el teu cos al teu nòvio, és molt important que també t'encanti a tu i que aprenguis a estimar-lo tal com és! Pensa que la perfecció en termes absoluts no existeix, i tots tenim parts del nostre cos que ens agraden més que d'altres, però hem de saber valorar i acceptar-nos tal com som.
Fixa't com un complexe físic pot bloquejar-nos i no permetre'ns gaudir de la nostra sexualitat. Així que fora vergonyes! Estima't tal com ets i potencia allò que més t'agrada de tu! Veuràs que si ho fas, et sentiràs més segura i estaràs una miqueta menys nerviosa! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat