cos bonic i perfecte
Hola , tinc 15 anys ...no m'agrada el meu cos ..perfavor , siusplou em podries di alguns ejercicis o consells per tenir on cos bonic (magradaria tenir la panxa plana , i treurem els pesics de carn que tinc detras de la pnxa mes o menys a sobre de l'esquena , tambe m'agradria perder una mica de cul i despres tindrel rodo..)moltes gracies ..un dels problemes que tambe tinc es que tinc ansietat ..i moltes vegades menjo de manera compulsiva per mol que a viatjes no tingui gana...una amiga m'ha dit que quan em pasi aixo que minji fruita ...em podries donar alguns consells ? moltes gracies i mols de petons <3
Sara Bujalance

Hola! El que has de fer per mantenir un pes saludable i estar en forma és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. Recorda que el pes i la forma del cos depenen en bona part d'una factor genètic, que ni triem ni podem canviar, i que per això és tan important que ens acceptem tal i com som per poder sentir-nos bé. Pel que fa a l'ansietat que t'agafa, és molt important que facis 5 àpats diaris (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), aquesta ansietat que t'agafa pot ser perquè fa molta estona que no menges res, o perquè l'últim àpat va ser massa petit. Així que fent els 5 àpats bé, hi ha menys probabilitat de que t'agafi ansietat. Si tot i fent els 5 àpats i bé, continuessis tenient aquesta ansietat, seria necessari que li comentessis al metge, de cara a evitar que aquesta ansietat pel menjar i la preocupació pel cos es convertissin en un problema més gros. I una altra cosa que pots fer per sentir-te millor és parlar de com et sents amb un adult de confiança, de cara a que t'ajudi a sentir-te bé. Molts petons!!