Sexe oral
Tinc una pregunta que per mi es important.. És millor tragar o escupir? Hi han amigues que em diuen que tragui i n'hi han que no i nose que fer. I que li dona més plaer al tio, perquè soc bona després no vull que me azote. Gràcies.
Mariona Busto

Hola pedri0009!
No és millor una cosa que l'altra. La millor opció és fer allò que tu realment vulguis, sense sentir-te pressionada per fer res que no vulguis fer o que no et sentis preparada per fer. Recordeu també que es recomana practicar sexe oral amb algun mètode de barrera (preservatiu) per evitar el contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS).
Has de tenir present que cada noi pot tenir unes preferències sexuals diferents, així que no podràs saber que li dóna més plaer a un noi si no ets tu qui li pregunta (o ell et diu directament) què li agrada i com li agrada. Això sí, que a ell li agradi una determinada pràctica no implica automàticament que tu l'hagis de fer. Com et dèiem, és important que només facis allò que tu realment vulguis, amb qui tu vulguis i quan tu vulguis!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat