Dubtes
Cada any vaig a passar tot l'estiu amb uns amics i hi ha una nena que a mi m'agrada.
Si hem poguéssiu donar algun Consell per dir-li el que sento?
Moltes gràcies
Mariona Busto

Hola Adolescent77!
Tu i aquesta nena us coneixeu? Potser estaria bé que comenceu per una relació d'amistat, que puguis conèixer-la una miqueta millor, per anar veient quina pot ser la millor manera i el millor moment per dir-li el que sents. Pots aprofitar que teniu amics en comú perquè t'ajudin a fer de pont i a que tu i ella us conegueu una miqueta millor.
Si finalment decideixes dir-li que t'agrada, és important que busquis un bon moment, que pugueu parlar-ne amb calma, i que també estiguis preparat per si ella no correspon els teus sentiments. Sigues natural, mostra't tal com ets, ja que aquesta és la millor carta de presentació i el que més enamora de les persones! ;)
En el següent enllaç trobaràs alguns consells que els redactors d'Adolescents.cat van publicar fa un temps: http://www.adolescents.cat/noticia/8878/quin/millor/moment/declarar-me
">
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat