Problemes amb l'amor
Hola!
Primer de tot vull dir-vos gràcies per tot el treball que heu fet, adolescents.cat és la meva pàgina web preferida!
El meu problema és que quan un noi m'agrada i després aquest noi li començo a agradar i ho parlem i a vegades comencem a sortir, doncs el que passa és que després de poc temps ja no m'agrada, o sigui que em sento incòmoda, no vull que em toqui i fins i tot em fa fàstic. No ho entenc, potser soc massa innocent encara per tenir novio... ja m'ha passat dos cops i no ho entenc. I ara un d'aquests nois em segueix agradant i penso en demanar-li de tornar a sortir però després tinc una sensació d'incomoditat, com si sapigués que em tornaria a sentir igual... Sabeu que em podria estar passant? No se si m'he explicat gaire bé...
Cristina Albó

Hola Heda,
Moltes gràcies per les teves paraules, ens alegra saber que la nostra feina us és útil!
No sabem ben bé el que t'està passant ja que nosaltres som expertes en psicologia però tu ets experta en tu mateixa, si la teva teoria és que ets massa innocent per tenir parella, potser el millor és que facis cas de les teves sensacions i t'ho prenguis amb calma. Que aquest noi t'agradi no significa que hagueu de ser parella JA, podeu anar a poc a poc, si finalment li demanes per tornar a sortir, comenta-li que t'agradaria anar molt a poc a poc perquè sinó t'has adonat que acabes angoixant-te o perdent l'interès. Sigues sincera amb tu mateixa i així no et sentiràs tant estranya!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat