lesbiana?? amb amigues??
hola bona tarda sóc una nena de 13 anys i avui he començat a liar-me amb 2 de les meves amigues (trio amb roba eeeh). m'ha posat mooooltissim, a elles tmb. Vol dir alguna cosa?? Pot ser que ssigui lesbiana o bisex... I PER LA BANDA DE LA SALUT: passa algo?? Pot ser que deixem de ser amigues??
GRÀCIES PER LLEGIR-LO.
Cristina Albó

Hola anonimmm,
Que hagueu tingut aquesta experiència no té perquè significar res, senzillament que esteu experimentant i ha passat així. Si el que et preocupa és l'orientació sexual, no pateixis, si finalment ets lesbiana no passaria res però això no ho determinarà amb qui t'emboliquis sinó que l'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, amb qui establim vincles d'afectivitat i sexualitat.
Pel que fa a si la vostra relació d'amistat canviarà o no, no ho podem saber, la visió del futur encara no la tenim activada ;) però si és una cosa que et preocupa potser podríeu parlar-ho amb tota confiança.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat