Pregunta
Be, primer de tot agrir vos el que feu per nosaltres, no deixeu de fer ho plis, es perfecte;)
Ara be la meva pregunta, tot i que es molt llunyana, em queda temps per fer ho.
1 a mi el que m,exita, dona plaer es el punt G pero no soc capaç d estar mes de 10 segons seguits estimulant lo, diguemne que em fa mal el braç. Que puc fer?
2 quan tingui novio i decideixi tenir relacions sexuals. Quina es la millor o les millors postures en les que s estimuli el punt G mes facilments, i hi ha alguna que s estimuli el punt G i el clitoris( ja que em donaria mes plaer els dos)?
Gracies per tot de veritat
Cristina Albó

Hola JoAnònima(1234567890),
Per estimular la zona del Punt G, no cal que facis postures molt rocambolesques, només cal que amb els dits estimulis la zona indicada en la imatge:
Com veus pots estimular la zona del punt G i el clítoris alhora. Pel que fa a estimular les dues zones amb la penetració és més complicat ja que el penis no pot estimular la zona del punt G, hauràs d'anar descobrint amb quines postures gaudeixes més. El clítoris el podeu estimular, tu i/o la teva parella, amb la mà en gairebé qualsevol postura amb la mà (o amb postures on la seva pelvis es fregui amb la teva zona del clítoris).
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat