necesito ajuda desesperadament m estic menjant el coco
Hola , tinc un problema i es que sempre tinc molt de fluxe i per anar al insti em poso moltes vegades copreses o tampons per que si no sem "mullen " una mica els pantalons i no se de que pot ser ja fa bastant de temps que em passa i ademes quan em be la regla em be molt forta i si em poso una compresa y an tampo no em duren mes de 2 hores i ara la regla la tenia la setmana passada i se m ba acabar el dia k tocaba pero al dia seguent em ba tornar a venir i ara deixo anar com trossos de sang no son ben be trossos pero no es la sang normal es com una massa de sang no se com explicar ho i em fa vergoña anar al jinecoleg o dir li a la meva mare ajudeu me siusplau el mes abiat possible si podeu
Gracies i petons
Cristina Albó

Hola anònima,
Cada noia/dona té el flux que té i la quantitat de regla depèn de com sigui cada endometri (el que expulsem amb cada regla).
El que nosaltres no podem dir-te és si és normal o no ja que no sabem com és i com funciona el teu cos. el millor seria que poguessis parlar amb la teva mare i dir-li que t'agradaria anar al ginecòleg perquè la regla et preocupa perquè t'ha passat el que ens has explicat. No tinguis vergonya, segur que ho entendrpa! És un tema de salut i el millor professional que et pot dir si és normal en el teu cas o no és un ginecòleg.
Una abraçada ben forta i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat