hi ha alguna altre manera de masturban-te a part de la pala''
hola em preguntaba si hi habia alguna altre manera de masturbacio per nois a part de la paja.
Gracies
Cristina Albó

Hola iceman,
Els genitals, el penis, és una de les parts del cos dels nois/homes més erògena i més relacionada amb el plaer, però l'òrgan sexual més ponent que tenim és el cervell i l'organ més gran que tenim que pot proporcionar plaer és la pell. Estimula diferents zones del teu cos, els testicles, la zona del periné, acarona altres parts del teu cos, etc... mentre estimules la zona del penis o no... com tu vulguis!
Tenir un mapa erogen del teu cos, saber quines parts del teu cos et són més agradables al tacte, o t'exciten quan les toques, pot ser un gran aprenentatge per la teva sexualitat!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat