regla i pits
hola:)!
ja m'ha vingut la regla un cop, pero ara tinc un dubte...
quan em vingui per segon cop com ho podre sabre? perqe clar.. no es gens regular al principi i no vull tacar-me
una altra pregunta que tinc es: ara que tinc la regla, em continuaran creixent els pits?
i l'última... quan tens la regla et pots dutxar i anar a la piscina normal? qe passa?
graciees!! he fet moltes preguntes... ho se...
:D
Anissa Ouali

Hola Pvermelles11!! Moltes gràcies per les teves preguntes i per confiar en nosaltres!
En primer lloc, quan ve la regla, generalment, uns dies abans poden començar a aparèixer algunes molèsties, com per exemple, mal de panxa, dolor als pits,... però no sempre és així, i si apareix dolor, no per totes les noies és igual.
Els pits, encara que ja hagi vingut la regla, segurament continuaran desenvolupant-se, ja que en aquest moments et trobés en una època de canvis, on aquest necessiten el seu temps.
Amb la regla és més important que mai cuidar de la nostre higiene. La dutxa no "talla" la regla. Si l’interromp, pot ser una casualitat o que tingui una pèrdua poc abundant. En qualsevol cas encara notaràs que la pèrdua s'atura no és per res perjudicial, pel que no hauries de deixar de dutxar-te. També pots banyar-te encara que tinguis la regla, no hi ha cap problema.
Espero haver resolt els teus dubtes! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali