Vull perdre la virginitat pero tinc por...
Hola Adolescents!
Necesito consell urgentment, tinc 17 anys i vull perdre la virginitat amb el meu novio, pero estic molt preocupada per si em fa mal...
Ja sé que hem de utilitzar preservatiu sempre, a part de lubricant perque sigui més fàcil, pero i si involuntariament em poso nerviosa i forço els músculs?? O i si tinc el forat massa petit i costa molt?? Sobretot tinc por per si em fa mal... Segurament serà més fàcil quan estigui excitada, pero les meves amigues em diuen que a ells els hi ha fer molt mal i diuen que veuré les estrelles
M'aniría genial un bon consell! Gràcies!!
Cristina Albó

Hola,
És normal estar preocupada i més si les teves amigues et diuen que veuràs les estrelles. Tingues present que la seva vivència no té perquè ser igual que la teva. El més important és que estiguis segura de la decisió, que estiguis còmode amb la persona amb qui donaràs a quest pas, que sentis la confiança amb ell per dir-li en qualsevol moment que vols parar si vols parar. I sobretot que no esperis que sigui meravellós, és la primera vegada, i per tant, estaràs nerviosa, voluntària o involuntàriament, per tant el cos possiblement estarà tens.
Si veieu que no entra, no forceu, jugueu amb altres coses, estimuleu-vos i passeu una bona estona, i potser un altre dia va millor. No és una obligació, per tant, calma i sense pressió.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat