SEXE ORAL,SUPER IMPORTANT!
Hola! Tinc un problema i es que jo i el meu noi voliem tenir sexe oral,pero sense res, a "pelo" com es diu. Hi ha algun problema? No agafariem res no? Quina mena d'enfermetats podem tenir? I com sabem si les tenim per poder practicar el sexe oral sense protecció? GRACIES!
Anissa Ouali

Hola Swaggy99! Gràcies per la teva consulta!
En el sexe oral també és important utilitzar el preservatiu. Perquè? doncs com tu has comentat, per les Infeccions de transmissió sexual. Aquestes es poden transmetre pel sexe oral, ja que hi ha un contacte directe, a través del semen, flux i/o petites ferides a la boca,...
Per tal que hi hagi un contagi, cal que un dels dos tingui una infecció de transmissió sexual. Si els dos no en teniu, no hi ha risc d'infecció.
Per poder saber si tenim una infecció, en primer lloc és important saber si heu tingut relacions de risc (sense protecció) amb altres parelles. Si és així, és molt important visitar el metge de capçalera i demanar-li directament quines proves s'han de realitzar per comprovar si tenim alguna infecció de transmissió sexual o no.
Espero haver resolt els teus dubtes! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali