Tinc un problema...
El meu cosí em posa molt i jo a ell també. Cada cop que ens veiem i estem sols acabem liant'nos o fent el amor.....
Tot i que quan estic amb ell m'oblido de tot, desprès em sento malament per habero fet. Aixó que vol dir? I a més com li explico el que em passa?
Cristina Albó

Hola floreta,
No sabem molt bé què pot estar passant però si et sents malament després de fer-ho, potser hauries de valorar si creus que estàs fent alguna cosa que no hauries d'estar fent o si tens clara la teva decisió i vols seguir fent-ho. Nosaltres no jutjarem res, ja sabeu que no jutgem, però a vegades és un mateix que fa un judici de les pròpies accions i aquí és on moltes persones entren en conflicte entre el que volen fer i el que haurien de fer.
Potser el millor seria que parlessis amb ell, podria ser que ell també senti aquesta contradicció entre desitjar que passi i després sentir-se malament, com dius que et sents tu. Si parleu, segur que us ajudareu l'un a l'altre.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajovecat
">www.consultajovecat