Problemes amb el menjar
Hola,tinc 12 anys i la veritat que vaig tindre l'any passat uns problemes molt grossos amb el menjar per un noi i els vaig superar però encara no menjo molt perquè molts menjars no m'agraden llavors tinc la mania de saltar-me apats del dia per desprès poder gaudir d'una hamburguesa del Mc donald o Burguer King i amb tot això també volia comentar que faig molt però que molt esport unes 8 h. de dilluns a divendres, que podria fer amb això perquè menjar variat no puc les coses que vomitava ara em fan fastic i quan les menjo vomito i si tinc algun problema ho pago amb el menjar a part que al fer tant d'esport tinc baixades de sucre i tensió, que podria fer? ajudam sisplau
pd: Tinc 12 anys mido 1,61 i peso un 55,7 quilos que puc fer per baixar pes fins 50 quilos?
Sara Bujalance

Hola Wellenbülden24! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, per tot el que expliques sembla que portes temps tenint problemes amb el menjar. Saltar-te àpats, no poder gaudir d'una hamburguesa, pagar els problemes amb el menjar, estar preocupada pel pes en excés... Tot això ens està indicant que és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Aquests trastorns poden arribar a fer molt, però molt, mal a la persona que els pateix. Tu no tens la culpa del que t'està passant i és necessari posar una solució ja al que t'està passant, així que parla amb els pares. Sé que pot ser difícil fer-ho, però has de dir-s'ho, ells són els únics que et poden ajudar. Ells volen saber les coses que et passen per poder ajudar-te i quan els hi diguis faran tot el possible per a que et trobis bé. Parla amb ells. Molts petons!!