Massa quantitat... que em passa?
Hola!
Aquest últim mes, la veritat es que cada cop que em cambio roba interior o vaig al lavabo tinc molt de fluxe, normalment aixo em passa dos o tres dies abans de que em vingui la regla, però encara no m'ha de venir i fa dies que em passa.
Pot ser que sigui algo dolent o es normal?
Merci!
Cristina Albó

Hola anonima,
És habitual un augment de flux en el moment de l'ovulació i just abans de la regla. Però hi ha noies/dones que el tenen constant al llarg de tot el cicle.
El flux també varia en funció del moment del cicle en el que estem. T'adjuntem una imatge per a que puguis veure les variacions en el flux:
En la imatge els dies signifiquen el dia del cicle, el dia 1 és el primer dia de la regla, i el 28 quan ha de tornar a venir. Si tens cicles de més o de menys dies, s'escurça o s'allarguen les fases. El que has de calcular és que a la meitat del cicle, aproximadament, és quan ovularàs.
Si veiessis que el teu flux no deixa d'augmentar, canvia de color, fa una olor diferent, etc... consulta amb un metge ja que pot estar indicant-te que alguna cosa no va bé o que hi ha alguna infecció no tractada.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat