ell
Hola... ja porto anys amb el meu novio i sempre ha sigut ejaculador precoç. Ara per fi s'ha decidit a demanar ajuda professional perquè tots dos estem molt malament. Quan pot durar un tractament amb un especialista? Quantes sessions aproximadament? Quant costa? Recomaneu algun centre mèdic?
Moltes gràcies
Anissa Ouali

Hola Mbrun!
Segurament la decisió no ha estat fàcil però crec que es molt important aquest pas i consultar amb un professional, per tal de veure si és ejaculació precoç o no.
La recomanació que us podem fer des de aquí, és visitar a un sexòleg, i evitar clíniques on ens prometen un tractament miraculós.
A l'Institut d'Estudis de la Sexualitat i la parella, existeix el servei de Consulta Jove, és un servei especialitzat en oferir teràpia psicològica i sexològica de qualitat, de manera continuada, tant individualment com en parella, a un preu molt reduït (25€ teràpia individual i 30€ en parella), a joves d'entre 18 i 26 anys. En aquesta web trobaràs més informació: www.consultajove.cat (el centre està situat a Barcelona).
Sobre el numero de visites no et podria dir un numero exacte, això dependrà de cada cas.
Espero haver-te pogut ajudar! una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali