atracció a la ment?
Hola, sóc la Olivia i tinc 15 anys. Ja fa temps que m'he adonat de que m'és casi impossible pensar en algú d'una manera sexual si aquesta persona no es algú intel·ligent i que m'atregui la seva personalitat. Pràcticament no puc decidir si aquesta tia esta bona o no sense coneixe-la, i considerarla una persona intelectualment al mateix nivell que jo, o més.
Això em comporta un problema, i es que només m'atrau la gent considerablement més gran que jo. Desde petita sempre m'he considerat mentalment una persona adulta, i tots els meus amics hi estan d'acord. diuen que sóc molt madura per la meva edat. He tingut algun lio amb noies bastant més grans que jo... pero s'em fa molt difícil trobar gent que m'interessi al meu voltant.
Tinc un problema? perquè no m'interessa la gent pel seu físic únicament?
IESP

Hola Olivia,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. L'intel·lecte és molt important, les persones no només som un físic, el nostre cos és el contenidor, l’embolcall del què som i tu tens la sensibilitat per a mirar dins d'aquest embolcall. Això no és cap problema, més aviat tot el contrari, el que passa que ets molt jove, a mesura que vagis creixent, a batxillerat o a la Universitat, veuràs que coneixeràs a gent de la teva edat intel·ligent i interessant.
Només un consell, a més a més de la intel·ligència, busca sentit de l'humor, és una característica molt important per a establir una relació de parella.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL