creixeran?
hola! mireu a mi em va baixar la regla farà ja 2 anys. vaig tenir un creixament bastant adelantat, ja que em va venir més d'hora que a la majoria de nenes.
el que passa és que ara, després de 2 anys amb la regla crec que tinc els pits moolt petits. nenes de la meva classe que els hi va venir fa més poc tenen més, i encanvi jo que fa anys que vaig creixer els tin molt petits!
nose si això es normal, i ja creixaran, o es quedaran aixi. si es la segona opció, es pot fer alguna cosa perque creixin?
estic bastant espantada per si no em creixaran.
gràcies
Cristina Albó

Hola anoonimm,
El creixement dels pits depèn de la genètica i de les hormones, no podem saber si et creixeran més o no, però sí que et demanem que no t'espantis per si no et creixen. No pots fer res per a que creixin, igual que no pots fer res per a tenir el nas d'una determinada manera o no pots fer res per canviar-te el color dels ulls.
El teu cos és el teu cos, i al marge del que facin els cossos de les nenes de la teva classe, el teu cos és com és. Estima't i estima'l i si quan tinguis el cos adult que encara està en desenvolupament, vols canviar la teva estètica, perquè et limita en el teu dia a dia, sempre pots consultar amb algun metge especialista en cirurgia estètica.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat