que he de fer?
Hola, primer, vull que sigui anònim. vaig llegir que abans de ferho amb el teu novio es millor posarlo ''calent'' (ja menteneeu!). el cas es que no se que fer per aconseguir posarlo ''calent. que he de fer? i despres, quan ho estiguem fent, he de seguir fent algo o el que em sembli?
mersi, responeu que es importaaant mersiiiiiiiiiiiiiii :)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És important que ell es posi calent però també és molt important que tu també et posis calenta. L'excitació és molt important per a poder passar-ho bé en el sexe.
Què fer? Algunes idees:
- Fes-li petons a llocs on li agradi (coll, boca, pit,... a on ell li agradi)
- Acaricia el seu cos i que ell acariciï el teu (tu també t'has d'excitar)
- Pregunta-li si li agrada i que ell t'indiqui i t'ajudi.
- Indica'l tu també si toca on no t'agrada o indica com vols que et toqui.
Com veus, per a tenir relacions sexuals és importantíssim que us conegueu molt bé. Què t'agrada, què li agrada, què us agrada,...per a passar-ho bé, divertir-te i gaudir.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL