lalalaallalalalalala
Hola,
aquest any he començat la universitat. Pel que he pogut comprovar durant aquest primer semestre, em treu molt temps lliure. Per culpa d'això, em passo tota la setmana asseguda a una cadira estudiant i he hagut de deixar de ballar (que és l'esport i extraescolar que feia). Sé que m'he de moure mínim dos o tres dies a la setmana, que hauria de fer esport, però arribo tard a casa i tan cansada que sóc incapaç de fer res. He intentat organitzar-me d'alguna altra manera per tenir temps, però tampoc me'n surto... Tens alguna idea de què podria fer? Anar a la universitat amb bicicleta no és possible perquè està lluny i he d'agafar transport públic cada dia.
Moltes gràcies per tot!
Sara Bujalance

Hola maria! Entenc el que expliques, avui dia és difícil trobar temps per tot el que volem fer degut a les agendes que portem i a les exigències del dia a dia!. Si durant la setmana no trobes temps i vas massa cansada, et diria que aprofitessis el cap de setmana. Dissabte i diumenge pots aprofitar per sortir a còrrer, anar en bici, patins o anar al gimnàs, fins i tot hi ha gimnasos en els que pots apuntar-te només el cap de setmana, pagant una quota més reduïda. El que pots fer també es aprofitar moments diaris per fer-los més actius com, per exemple, pujar i baixar escales en lloc d'agafar l'ascensor, o baixar una parada abans del bus o el metro per caminar una mica més quan vagis als llocs. Molts petons!!