No vull desmentir-ho, però em fa por
L'altre dia estava parlant amb el noi que m'agrada i va sortir el tema del sexe, entre insinuació i insinuació em va preguntar si era verge i li vaig dir que no, però realment si que ho sóc.
No vull dir-li que el vaig enganyar pq perdria la seva confiança i no és un punt que m'interessi gaire a perde... La meva pregunta és, que si ho arribem a fer, ell al pensar que no sóc verge potser no va amb tant de compte, i m'agradaria saber si em pot arribar a fer molt de mal, o simplement potser noto una petita molèstia al principi i després se'm passa...o no sé... i el que més em preocupa és que no sé si tinc l'himen trencat o no, pq vaig llegir que en diverses activitats se't pot trencar, no ha se ser esecialment per l'acte sexual i jo de petita vaig estar fen gimàsia rítmica, i montant diversos cops a cavall i això pero tampoc és que m'acabi de fiar de que s'em pogues haver trencat en aquells moments, dons l'altra pregunta és que si tothom sangra quan se li trenca l'himen o si hi ha alguna forma de saber si ja està trencat o alguna cosa per l'estil.
Moltes gràcies per llegir-me, sou realment de gran ajuda <3
Cristina Albó

Hola izzy23,
El millor és que puguis ser sincera amb ell, explica-li que no sabies com dir-li o que et va fer vergonya però digues-li la veritat. La primera vegada pot anar molt bé però possiblement estaràs més nerviosa que si no ho fos.
Estar tu en un estat de tensió, de nervis i que ell no tingui ni idea que no havies tingut mai abans relacions sexuals, pot fer que la situació per a tu pugui ser incòmode o una mica difícil... intenta pensar en tu i afronta la situació.
Si ets sincera amb ell, no creiem que perdi la confiança amb tu i si per una cosa així (que tothom pot entendre), et deixa de banda, t'està demostrant quin tipus de persona és...
Una abraçada i ànims!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat