Es normal?
Bon dia, tinc un dubte...
Fa poc que vaig deixar de ser verge i la veritat és que encara no he arribat a l'orgasme amb el meu nòvio mentre ho féiem. Ho hem fet 5 cops i en realitat, 3 cops era impossible perquè casi no teníem temps i ni tan sols ell hi va arribar, pero els atres dos cops sí i jo no.
Jo ja m'he masturbat i sé quan arriba l'orgasme, pero només m'he masturbat estimulant-me el clítoris i sense posarme els dits dintre. Ho he intentat pero no arribo al orgasme, pero noto que cada cop estic més a prop.
Es normal? Pot ser que és perquè estic més pendent d'arribar i no de deixar-me emportar?
Gràcies.
Cristina Albó

Hola,
La part dels genitals femenins que està destinada a proporcionar plaer única i exclusivament és el clítoris. I com ja saps està a la part externa dels genitals:
Com dèiem, el clítoris, es troba  l'exterior de la vagina, no a
l'interior. Si el clítoris que està a l'exterior de la vagina (i que és l'òrgan encarregat de proporcionar plaer sexual a la dona, i que no té cap altre funció que no sigui aquesta), és fàcil d'entendre que amb la penetració, dels dits o del penis, les noies/dones no sentin molt de
plaer, la penetració pot ser excitant però la gran majoria de les noies/dones no sentim plaer amb la penetració.
Com hem explicat en moltes altres consultes, la gran majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina (tal i com es veu en les imatges), al clítoris i al seu voltant, no dins.
Ensenya al teu nòvio com ho fas tu quan et masturbes, de quina forma t'agrada sentir
plaer i que sigui ell qui t'estimuli.
És possible que quan estiguis més relaxada i no tant pendent de l'orgasme puguis excitar-te (i molt) amb la penetració, t'ho pots passar molt bé, però arribar a l'orgasme NOMÉS amb la penetració és difícil.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat