principi de bolimia nerviosa
Hola,tinc 14 anys i porto uns 6 mesos que de tant en tant cuan em desanimo o tinc problemes m'afarto de menjar i cuan estix tipatipa vaig al lavabo i vomito(provocat). El primer cop em vaig sentir be i per lo tant no ho veia greu,no aprimo ni m engrasso perque faig esport+gimnasia de l insti i tambe mantinc una alimentacio equilibrada. A mes a mes em sento be i lleugera despres de vomitar. Vaig comensar a buscar informacio per saver que es el que m esta passant i vaig trobar que potser seria bolimia nerviosa. M agradaria anar al metge pero no els hi vull dir als meus pares,
I sola no tinc ganes. Que faig? Li he explicat a una amiga i ella m hi acompanyara pero i si el metge li diu a els meus pares? Millor els hi dic jo?
O hi ha algun remei que em puguis dir per no fer aixo i potser deixaro?
Estic comensant a agafar vici i pel que he llegit si es bolimia nerviosa es greu, podries dirme si es bolimia nerviosa o no?
Moltes gracies i perdo per les faltes.
Sara Bujalance

Hola! No t'amoïnis per les faltes i gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Per tot el que dius és possible que estiguis tenint algun problema amb l'alimentació, i per això és molt important que aneu al metge, per tant, és necessari que els hi expliquis als teus pares. Ells volen saber les coses que et passen perquè tu ets la seva prioritat i sempre faran tot el possible per ajudar-te. Són ells els que t'han de dur al metge. El que pots demanar-li a la teva amiga és que et doni un cop de mà a l'hora de parlar amb els pares si tu creus que pot ser d'ajuda per a tu. Però sobretot, sola o amb l'ajuda d'aquesta amiga, explica-li als pares, és la única manera de solucionar el que t'està passant i d'evitar que es converteixi en un problema més gros. Molts petons!!