Alimentació sana, exercici i ja no sé que fer!
Hola Sara! Tinc 17 anys sempre he sigut una noia una mica 'rellenita' però desde l'estiu porto menjant molt sa i fent molt exercici i vaig obtenir els resultats que volia. Després quan vaig començar l'institut no tenia tant de temps per fer exercici però en feia igual, a l'octubre -novembre a les tardes ja es feia fosc i no em deixen anar a córrer sola ni apuntar-me a un gimnàs, jo seguia i segueixo menjant sa però el problema és l'exercici que en faig poc perquè ningú vol venir a correr o a caminar ni res i jo sola no puc... I ja no sé que fer la veritat! Faig 1'60m i peso 59 casi 60 i em veig amb sobrepès. Sisplau em recomenaries alguna cosa??
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per mantenir un pes correcte, com el que ja tens, és menjar de tot, de manera equilibrada, com ja fas i intentar trobar temps per fer esport un parell o tres de vegades a la setmana. Sé que és difícil trobar la manera i el moment per fer esport. El que pots intentar fer és aprofitar el cap de setmana quan encara hi ha llum per sortir a còrrer, o en bici, o en patins.. el que a tu t'agradi, i entre setmana aprofitar les rutines diàries per fer una mica més d'activitat física, per exemple, pujar i baixar escales en lloc d'agafar ascensors, anar i tornar a l'escola caminant, sortir a caminar o a córrer quan encara hi ha llum.... També pots mirar d'apuntar-te a fer un esport pel qual no sigui necessari apuntar-se al gimnàs, hi ha escoles de ball, o de ioga... I sobretot aprofita el cap de setmana, que no has d'anar a cole per fer esport a l'aire lliure quan encara és de dia. Molts petons!!