vull aprimar-me uns quants kg
hola!!
sóc noi,tinc 13 anys i medeixo 1'75 i peso uns 55 kilos...em veig bastant gras, a vegades quan estic amb gent prima jo em sento molt gras comparat amb ells i em trobo fatal, en canvi d'altres vegades m'encanta el meu cos i estic super content...m'agradaria poder aprimar-me uns quants kilos, pero primer volia saber si era arriscat comparat amb el meu pes, edat, estatura, etc.
Moltes gracies, m'agradaria que contestessis!
Un petò!
Sara Bujalance

Hola! És impossible que estiguis gras! Pel pes i l'alçada que tens estàs molt prim!. No és normal que mesurant i pesant això et vegis gras i amb la necessitat d'aprimar. Aquesta preocupació que tens pel pes pot arribar a fer-te sentir molt malament i convertir-se en un problema seriós. Per evitar-ho has d'explicar als pares el que t'està passant, ells t'ajudaran a sentir-te millor i a evitar que aquesta preocupació pel pes empitjori i esdevingui un problema greu. Així que parla amb els pares el més aviat possible, ja veuràs com t'entenen i t'ajuden en tot el que puguin. Molts petons!!