No se que sóc !
hola,
Sóc un noi de 12 anys , pero ja estic dubtant mot sobre la meva sexualitat , ja cosa be rara , no sóc l unic de la clase que esta dubtant . em va agradar una noia de la clase , pero quan vaig a un noi em poso nervios i em poso vermell i llavors em preguntan perque estic vermell i jo me'n vaig . Estic super confos . ajuda siusplau .
PD: moleu molt i ho feu molt be .
gracies
Cristina Albó

Hola Anonim,
Moltes gràcies per les teves paraules :)
No pateixis per aquests dubtes. Hi ha persones que ho tenen molt clar des de ben petit i hi ha persones que necessiten viure i sentir abans de definir la seva orientació sexual.
Pensa que l'orientació sexual es defineix no en funció de qui ens posa nerviosos o en funció de amb qui ens liem, l'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, amb qui establim relacions estables amb compromís, intimitat i relacions sexuals. Per tant, s'entén que necessitem viure diferents coses per a definir-nos.
Per tant, calma, no t'amoïnis i ja veuràs que en un temps aclareixes aquesta confusió. No tinguis pressa.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat