No se que fer
Hola! Primer de tot donar-vos les gracies per totes les consultes que responeu al vostre dia a dia,m'ajudeu moltissim!!
Tinc un problema,fa 1 any ho vaig deixar amb el meu ex,he tingut molts rotllos aquest any pero cap em fa oblidar-lo del tot. L'altre dia em va obrir dient-ma que volia fer-ho amb mi (soc verge),i clar no se que fer,per que jo tambe vull amb ell pero i si em pillo un altra cop com abans? Siusplau responeu-me gracieees
Cristina Albó

Hola trina,
Moltes gràcies per les teves paraules! Ens encanta saber que la nostra feina us és útil :)
Tot i que hi ha persones que poden separar relacions sexuals de relacions afectives, potser en el vostre cas seria difícil ja que ja vàreu ser parella i ens dius que no l'has pogut oblidar. La sexualitat significa compartir una part de la nostra intimitat.
Nosaltres no et podem dir què has de fer però sí que et convidem a que reflexionis bé la teva decisió. Pots parlar amb ell, comenta-li les teves pors, parleu, no responguis sense abans tenir totes les teves preguntes resoltes!
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat