Sortir de l'armari? Ajuda!
Hola!
Tinc un problema sobre la meva orientació sexual. No en si sóc gay o hetero ja que tinc molt clar que sóc gay. El problema és que estic fart "d'amagar-me" de qui sóc realment, fer veure que soc hetero i això, pero alhora tinc molta por del què dirà la societat ja que pot ser molt cap****. Ho saben amigues meves i m'han recolzat moltíssim, però que la gent ho sàpiga em fa por pel què diran. L'altre dia va venir l'Ani a fer-nos un taller sobre la sexualitat, i ens va demanar que dibuixéssim el què representava el què era la sexualitat per nosaltres. Tots els grups van dibuixar una parella hetero, gay i lesbiana, i vam parlar del tema i vaig estar a punt de dit a tota la classe que ho era i explicar el meu punt de vista sobre la homosexualitat, les pors que tens o el què sents, però vaig pensar amb lo capulla que pot ser la gent i em vaig tirar enrere. No sé què fer.
Mariona Busto

Hola Anònim!
És normal que vulguis explicar-ho per poder viure la teva vida amb llibertat! Has de tenir present que, malauradament, potser et trobes a algú que aquestes alçades no entén que dues persones del mateix sexe puguin estimar-se, però no deixis que això t'afecti, tu no estàs fent res malament!
Dóna't el temps que necessitis, comença per explicar-ho a aquelles persones de més confiança, et serà més fàcil!
Et recomanem molt que segueixis al nostre company Gabriel J. Martin, psicòleg i especialista en homes gais, segur que trobes coses del teu interès. De moment et recomanem un dels seus vídeos on parla de "Com sortir (bé) de l'armari": https://www.youtube.com/watch?v=lmfnc
EuIohc">
EuIohc
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
Anònim
Moltíssimes gràcies de veritat. Admiro molt la feina que feu