Estic feta un lio
Fa uns quants mesos que surto amb un noi un any més gran que jo, ell esta molt pillat per mi, i jo també per ell (em tingut relacions).
El cas es que em parlo amb un noi de 18 anys, ell també te parella, però no ha tingut relacions perquè deia que es volia esperar a trobar a algú que realment estimés per a perdre la virginitat. Estem tontejant molt, i fa un mes ens vam liar unes quantes vegades. M'ha dit que creu que soc especial i que li agrado, i vol fer-ho amb mi.
No vull posar-li les banyes al meu nòvio, ni ell tampoc a n'ella, però tots dos en tenim moltíssimes ganes.
No sé que fer, perquè crec que la vida està per disfrutar-la i que si no ho faig me'n empenediré bastant, però no vull fer-li això a la meva parella...
Mariona Busto

Hola Anònima!
Entenem que la teva parella no sap que t'has liat amb aquest noi unes quantes vegades, oi? Si tu i la teva parella teniu una relació d'exclusivitat, és a dir, que no podeu estar amb altres persones perquè així ho heu pactat, i ja t'has embolicat amb ell, ja li has posat les banyes... si tens tants dubtes i no vols fer mal a la teva parella, potser és millor que siguis sincera amb tu mateixa i et donis una mica de temps per veure què és el que exactament vols.
Nosaltres no podem dir-te que has de fer, però valora les conseqüències que pot tenir la teva decisió i més si tot plegat implica a terceres persones.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat