Alguns dubtes...
Hola, primer us he de dir que fa poc que miro adolescents.cat, però gràcies a vosaltres he pogut conèixer el meu cos i poder gaudir del plaer d'un orgasme❣
Sou fantàstics❣ Us adoro❣❣❣
1: Sóc una noia de 12 anys i encara no tinc la regla, hem vull depilar les cames amb cera, està bé la meva edat? I per fer-me la depilació làser quina edat hauria de tenir?
2: M'agrada molt masturbar-me mirant porno perquè m'excita molt, hi ha altres maneres d'excitar-me?
3: Quant hem vull masturbar no estic sola a causa de que estic sola a casa MOLT poc, per tant hem masturbo per la nit, puc tenir el mateix plaer o més que per el dia?
4: Per ara no però quant tingui + de 18 anys m'agradaria tenir alguna joguina per la masturbació femenina, quines hi ha? Com funcionen? Són molt cares?
5: Per practicar sexe amb parella hi ha alguna joguina que no sigui d'aquelles de fotre osties...?
6: De vegades hem masturbo amb un aparell per fer massatges, d'aquells que vibren, s'assembla a un vibrador? O el vibrador va més ràpid?
7: Crec que he tingut algun cop un orgasme però no estic segura, notava com hem tremolaven es cames i m'agradava, és un orgasme?
8: Quines postures hi ha per que la masturbació femenina sigui més àgil (boca avall...)?
9: Quines maneres hi ha de estimular el clítoris (fent cercles...)?
10: Quines maneres hi ha per excitar-se? Si s'han de buscar com la literatura eròtica es pot trobar per internet gratis?
MOLTES GRÀCIES per perdre el temps contestant TOTES les meves consultes❣❣❣
SOU GENIALS❣❣❣
Cristina Albó

Hola Anòniimaa,
Ens encanta que hagis començat a descobrir la
teva sexualitat i que totes les consultes del consultori t'hagis ajudat a
conèixer-te! Gràcies per compartir-ho amb nosaltres!
Com ens fas moltes preguntes, les copiaré totes i les aniré responent per ordre, així no me'n deixo ninguna ;)
• Sóc una noia de 12 anys i encara no tinc la regla, hem vull depilar
les cames amb cera, està bé la meva edat? I per fer-me la depilació
làser quina edat hauria de tenir?
Si tens molt de pèl i vols
depilar-te el millor és la cera, ves a un centre d'estètica i que
t'informin. Si no tens molt de pèl, pots provar amb la decoloració del
pèl. Per què no és bo depilar-se quan som molt joves? Doncs, perquè a
partir d'aquell moment el pèl començarà a sortir més fort i més ràpid i
això ens fa estar més "esclavitzades" a la depilació.
Pel que fa a
la làser el millor és que ho consultis amb un dermatòleg, ja que
dependrà del teu tipus de pell, del teu grau de desenvolupament, etc...
ho ha de valorar el metge.
• M'agrada molt masturbar-me mirant porno perquè m'excita molt, hi ha altres maneres d'excitar-me?
És
normal que el porno exciti, és la seva funció, l'única cosa que has de
tenir present és que el porno és ficció, no és un documental, no t'està
ensenyant com és el sexe real.
Altres maneres d'excitar-te és a través de la imaginació, de la lectura eròtica, de la fantasia, etc...
• Quant hem vull masturbar no estic sola a causa de que estic sola a
casa MOLT poc, per tant hem masturbo per la nit, puc tenir el mateix
plaer o més que per el dia?
El plaer no sempre és igual,
depèn del dia, de l'excitació, del moment, etc... però no és sempre
igual i no és sempre exacte cada vegada. El més important és que quan ho
facis estiguis tranquil·la, que sàpigues que no t'interrompran i que
podràs estar l'estona que vulguis.
• Per ara no però quant tingui + de 18 anys m'agradaria tenir alguna
joguina per la masturbació femenina, quines hi ha? Com funcionen? Són
molt cares?
De joguines sexuals n'hi moltíssimes, hi ha
vibradors externs, interns, n'hi ha que imiten el sexe oral, etc... però
són joguines per a majors d'edat, mentre siguis menos possiblement no
te'n vendran. Et deixem una web per a que xafardegis http://www.kitsch.es/categoria-10-todos
">
si mires, ja veuràs com sí, els preus acostumen a ser elevats.
• Per practicar sexe amb parella hi ha alguna joguina que no sigui d'aquelles de fotre osties...?
I
tant! Hi ha plomes, olis de massatge i qualsevol vibrador pot ser
utilitzat en parella, no només serveixen per estimular els genitals,
també poden utilitzar-se per estimular altres parts del cos.
• De vegades hem masturbo amb un aparell per fer massatges, d'aquells
que vibren, s'assembla a un vibrador? O el vibrador va més ràpid?
No
sabem amb què ho fas però ves amb compte perquè si no ha estat
dissenyat per l'estimulació dels genitals et pots fer mal. La vibració
dels vibradors està dissenyada per a excitar i provocar l'orgasme,
normalment tenen diferents ritmes, diferents velocitats, diferent
intensitat, etc... no sabem què és el que utilitzes per dir si un
vibrador va més ràpid, però sí que et podem dir que n'hi ha que la
velocitat és molt ràpida.
• Crec que he tingut algun cop un orgasme però no estic segura, notava com hem tremolaven es cames i m'agradava, és un orgasme?
L'orgasme
és una sensació molt subjectiva i cada noia/dona el sent a la seva
manera, ni totes ho expressem igual ni totes ho sentim amb la mateixa
intensitat. El que totes coincideixen és en que després d'una tensió
corporal i muscular hi ha una relaxació i un plaer intens.
• Quines postures hi ha per que la masturbació femenina sigui més àgil (boca avall...)?
Això ja depèn del que busquis, pots provar i anar
descobrint de quina forma sents més plaer, tancant les cames,
obrint-les, boca amunt, boca avall, amb fregament, jugant amb diferents
velocitats, etc...
• Quines maneres hi ha de estimular el clítoris (fent cercles...)?
T'adjuntem
un vídeo on unes estudiants d'infermeria ensenyen amb una maqueta de
genitals femenins diferents formes d'estimular el clítoris https://youtu.be/8
BOJWa8takY">
BOJWa8takY
• Quines maneres hi ha per excitar-se? Si s'han de buscar com la literatura eròtica es pot trobar per internet gratis?
I tant! per internet tens milers de recursos, literatura eròtica, imatges, etc...
Ja ho tenim! Les 10 preguntes resoltes! Esperem haver-te ajudat i de nou, gràcies per valorar la nostra feina!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat