Tinc un dubte?
Hola! Tinc un dubte i esque tinc moltes ganes de fer-ho i tinc la possiblitat de fer-ho, però tinc por de que no surti bé i hagi algun problema.
Cristina Albó

Hola anonyym,
Si tens ganes i estàs amb una persona que també vol experimentar i descobrir la sexualitat compartida amb tu, fantàstic! el que heu de tenir molt clar és que hi ha una sèrie de coses que és important que es donin en la primera relació sexual (i en les següents): que tingueu la confiança com per parar si en algun moment un dels dos canvia d'opinió; un lloc, confortable, còmode i on no hi hagi risc que us interrompin; i sobretot, que utilitzeu preservatiu.
Al ser la primera vegada, és possible que alguna cosa no vagi com espereu, és normal no saber-ne si no ho hem fet mai, no creieu?
Si el preservatiu es trenca, haureu d'actuar i anar a buscar el mètode d'emergència (la pastilla del dia després), aquesta la podeu comprar en qualsevol farmàcia, anar al servei d'urgències d'un hospital o d'un Centre d'Atenció Primària, o podeu acostar-vos al http://www.centrejove.org/
" target="_blank">Centre Jove de Barcelona.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat