No sé què fer
Hola!
Abans que res, dir-vos que moltes gràcies per llegir el meu text. Admiro molt la feina que feu ja que ajudeu a molts adolescents!
Bueno, per començar sóc gay. Ho sé des de fa un temps i estic orgullós de ser-ho ja que no és res dolent. La qüestió és que l'altre dia vem començar una relació amb un noi que no viu a la mateixa població que jo. Ell diu que el dimecres podriem quedar a casa seva i que té la casa sola. Amb aquesta frase ja sé el què vol hahaha. Però el problema no és aquest. El problema és que no sé com anar allà a on viu ell ja que els meus pares no em deixen anar a altres pobles jo sol. Els meus pares saben que sóc gay però no sé qué dir per què em deixin anar-hi, ja que de veritat vull anar a casa d'ell (el que vem començar la relació), i no els hi vull dir que és el meu nòvio ja que em fa molt de corte. No sé què fer per poder anar-hi, ajuda!!
Cristina Albó

Hola Anònim,
Moltes gràcies per les teves paraules, ens encanta que trobeu útil la nostra feina, i que us sigui d'ajuda, ens anima a seguir treballant dia rere dia :) !
No ens queda clar si coneixes a aquest noi en persona o l'has conegut a través d'alguna xarxa social, et donarem les dues opcions:
• Si el coneixes en persona, el millor és que els hi puguis dir als teus pares on vas, els detalls ja donaràs els que consideris, aquí cadascú té la seva creativitat però no podem donar-vos nosaltres la "coartada"... El que sí que és important és que els pares sàpiguen on som per si passa alguna cosa o necessitem ajuda en algun moment.
• Si no el coneixes en persona, no només els hi has de dir als teus pares sinó que et recomanem que NO vagis a casa seva, que quedeu a algun lloc on hi hagi afluència de gent i que hi vagis acompanyat. Per què tot això? Per prevenció, mai sabem del cert qui hi ha darrere un perfil virtual, i tota prevenció és poca. No ens agradaria que et passés alguna cosa lletja.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
Anònim
Moltíssimes gràcies pels consells!