Urgent!!!!
Hola
Necessito ajuda. Fa unes setmanes quan estava dormint vaig ejacular sobre meu, aquella nit portava calçotets i els vaig haver de llençar al container de la cantonada, perque no em puc arriesgar que el trobin dins la brossa. La cosa es que mai m'havia passat fins aquell dia, i a partir d'aquell dia cada cop em passa més frequentment. Ja em ha passat 4 cops = 4 calçotets que tinc que llençar. Siusplau alguna ajuda d'alguna mena!
(Obviament no li puc dir els meus pares... No se que pensarien de mi)
Gracies
Cristina Albó

Hola Noi,
No cal que tiris els calçotets, el que t'està passant són pol·lucions nocturnes, són ejaculacions involuntàries i no han d'avergonyir-te, el teu cos s'està preparant per a poder reproduir-se. Si veiessis que et passa cada nit, el millor és que consultis amb el metge, però si és molt de tant en tant, no pateixis, és possible que et vagi bé masturbar-te per a alleugerir-te. Si et fa vergonya que els teus pares se n'adonin, el que pots fer és deixar els calçotets a la bossa de roba bruta o mullar-los amb aigua a la dutxa.
Pensa que els teus pares també han estat adolescents i la seva entrada seria similar a la teva, al menys en el cas del teu pare.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat