No sé com establir una relació de parella en secret, ja que a la meva parella potser no li fa gràcia portar-ho en secret.
El problema és que quan vull tenir parella prefereixo estar-ho en secret, ja que els meus pares i el meu germà gran no em deixen tenir parella, ja que són molt estrictes. Per culpa d'això no i pogut durar amb les meves parelles ni establir una relació normal no sé què fer necessito ajuda.
Cristina Albó

Hola Hola,
Probablement els teus pares i el teu germà es preocupen per tu i per aquest motiu no deuen volen que tinguis parella. El tema és que si tens parella i vols que sigui secret has de saber viure amb el secret. L'inconvenient més gran? Que si alguna vegada alguna cosa no funciona, tens algun problema o no va bé pel que sigui, potser et costarà que sigui secret ja que comptar amb el seu suport segur que t'ajudaria.
Valora si vols mantenir-ho en secret o prefereixes parlar amb ells, presentar-lis al teu novio, explicar-lis què és el que t'agrada d'ell, què fa que vulguis tenir parella i que sigui ell... potser si parles amb ells, o potser primer amb el teu germà (si és més gran que tu i teniu confiança), sovint es genera una relació de confidències que pot ser molt rica pels dos ;)
Nosaltres no podem dir-te què és millor, mantenir-ho en secret o explicar-ho a casa, és una decisió que has de prendre tu i ser conscient dels incovenients i dels avantatges que té cadascuna de les opcions.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat