Com fer-ho?
Hola... ja tinc 14 casi 15 anys i vull probar de masturbar-me ja quw vull i necessito començar a experimentar el meu cos, sensacions ....etc
Pero el problema es que no se com fer-ho... tinc algunes preguntes: Com ho haig de fer? Quin es el forat on haig de posar el dit? On esta? Com posar el dir? .... gracies, espero ansiosa la vostre resposta🙏🏻❤️
Mariona Busto

Hola Anònimm!
Doncs no hi ha una única manera de masturbar-se!
El que primer et recomanem és que miris els teus genitals i localitzis el teu clítoris:
L'has trobat? Un cop el tinguis ubicat acarona els seus voltants, i a poc a poc vés apropant-te a tocar més directament. Prova diferents moviments, de dalt a baix, fent cercles, pels voltants... vés descobrint la manera que a tu més t'agradi!
Fixa't que en cap moment parlem d'introduir res dins la vagina, i això és perquè la gran majoria de noies/dones no senten molt plaer amb la introducció, sinó que prefereixen l'estimulació del clítoris (que es troba fora de la vagina). El clítoris té milers de terminacions nervioses i la seva única funció és donar plaer!
T'adjuntem un enllaç d'un vídeo que van fer unes estudiants d'infermeria amb una reproducció dels genitals femenins perquè vegis diferents maneres de masturbar-te, però el més important és que trobis el tacte i la manera que a tu t'agrada i que estiguis excitada: https://www.youtube.com/watch?v=8
BOJWa8takY&feature=youtu.be">
BOJWa8takY&feature=youtu.be
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat