NOIES?
No hem sento atreta per els nois.
Entre 5è i 6è hem vaig enamorar d'un nen i en aquells temps m'hi fixava més en ells. Al canvia d'escola per fer l'ESO (ara faig 3er apunt de 4rt) vaig perdre el contacte amb la majoria dels amics de tota la vida.
Entre el grup d'amigues d'ara, esta la meva millor amiga que des de fa un any penso a totes hores en ella. La miro i trobo que es molt maca, el seu físic m'encanta, no es una persona gaire carinyosa té una caracter una mica rarot (però no m'importa). El que hem vinc a referir esque nomès penso en ella. Tampoc he tingut parella ni me liat, per el wats no parlo amb ningú que no sigui ella. No conec a més persones que no siguin de l'insti, penso que també influeix. Miro més a les noies que als nois. No se si m'agrada ella o elles (les noies) o és obsessió.. Estic preocupada.
M'ajudeu moltissim GRÀCIES sou uns cracks !!!
Mariona Busto

Hola ANONIMA!
Estigues tranquil·la perquè tenir dubtes sobre l'orientació sexual és força habitual a l'adolescència!
Si creus que el fet de no conèixer a ningú més de l'insti pot influenciar en els teus dubtes, prova a conèixer a més gent! Tot plegat t'ajudarà a aclarir-te i relacionar-te amb diferents persones pot aportar-te coses positives!
Recorda que la teva orientació sexual vindrà determinada per de qui t'enamoris! I com ho sabràs? Doncs el temps i les circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a descobrir-ho. No et pressionis i deixa que les coses vagin posant-se al seu lloc de mica en mica.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat