lio
holaa!! doncs tinc un problema, i es que el meu novio creu que jo ja m´he liat però en veritat no i no se que fer,no li vull dir per por i el cas es que em vull liar amb ell però estic molt nerviosa i no ser que fer cuan arribi el moment
algun consell de com liar-se??
Mariona Busto

Hola mrm2002!
Recorda que tenir confiança en la nostra parella és fonamental! Tingues present que ningú neix ensenyat i per tant, cal pràctica per anar aprenent a fer petons i trobar la manera en que t'agrada fer-los!
No hi ha una única manera de fer-los, però normalment les coses van fluint de forma natural. Si tu et sents més insegura, deixa que sigui ell qui porti el ritme, i tu vés adaptant-te a aquest ritme. Deixa't portar i veuràs com tot flueix!
En aquest enllaç trobaràs diferents consells que els redactors d'adolescents.cat van donar per fer un "bon petó": http://www.adolescents.cat/noticia/13079/trucs/fer/peto/perfecte
">
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat