Masturbarse amb pornografia
Hola, tinc un dubte. Com puc deixar de masturbarme mirant pornografia? No em puc masturbar si no miro porno, perquè no m'excito. Que puc fer?
Mariona Busto

Hola Anoonimaa!
Doncs has de començar a aprendre a excitar-te amb la teva imaginació, portant els teus pensaments a aquelles coses/situacions que són excitants per tu. Si només t'has masturbat mirant pornografia, és normal que al començament et costi una mica excitar-te sense l'ajuda visual. Per començar el que pots fer és apagar la pantalla i només escoltar el so de la pel·lícula, de manera que t'ajudi a fer servir la teva imaginació per excitar-te. De mica en mica, has d'anar poder trobar maneres diferents de trobar allò que t'excita i t'agrada sense haver de recórrer a la pornografia.
Per últim, recorda que la pornografia està dirigida a un públic major de 18 anys.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat