Regla
M'agradaria saber més coses sobre els tampons (com per exemple les diferents mides, cada quant s'han de canviar, si es pot dormir amb ells, etc, una mica per sobre tot)
Mariona Busto

Hola pesigollesplus!
Depenent de la marca del tampó el nom i les mides poden canviar. Sempre t'has de fixar en la capacitat d'absorció del tampó i en funció de la quantitat de flux que tinguis en els diferents dies de la regla, utilitzar-ne un o un altre. Pot ser que els primers dies tinguis més quantitat i per tant necessitis tampons amb més absorció, i els últims dies un de més petit perquè la quantitat és menor.
Normalment en el mercat pots trobar:
• Lites: ideals per la primera vegada que es vol posar un tampó. Són els més primets i s'utilitzen quan hi ha poc flux (per exemple, els últims dies de la regla).
• Regular: dies de flux lleuger a moderat. Són els "normals".
• Súper: flux abundant/moderat.
• Súper plus: dies de flux molt abundant.
Veuràs també que hi ha tampons amb aplicador i sense. Si mai has utilitzat tampons, et recomanem que comencis amb els tampons amb aplicador, ja que et resultarà més fàcil.
No oblidis que els tampons s'han de canviar cada 4 hores aproximadament (mai te'l deixis més de 8 hores seguides!).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat