el pare em dona per cul
hola bon dia a tots es veu que el pare es una mica guarru llavors cuan magaixo se la saca i me la fica per l'ojete fins a la garganta la veritat es que magrada mocollon i disfruto pero yo faIG que em, fa fastig i vomito sobre la polla a ell li agrada es com un ritual es corre li vomito amb tropezons adeu molt bones bona nit me voy a ver supervivientes con jorge javier vaquez que esta ,mu bueno y em listo
Mariona Busto

Hola muero de amor!
Hem detectat que no és la primera vegada que utilitzes el Consultori per fer consultes falses: http://www.adolescents.cat/moderaconsultori/ampliacio/47917
" style="background-color: rgb(255, 255, 255);">
Com et dèiem, segurament et pot resultar graciós escriure consultes de broma, però l'únic que estàs aconseguint és fer perdre el temps a les persones que treballem per resoldre els dubtes de molts adolescents, i faltant el respecte a milers d'adolescents que cada dia utilitzen aquesta eina... és una llàstima que no li puguis donar l'ús que realment té aquest Consultori... només et tornem a demanar el mateix respecte cap a la nostra feina i el nostre temps, igual que nosaltres us el dediquem a vosaltres.
Helena Angel i Mariona Busto