Estic començant a traumar-me
Hola!
Tinc un gran problema, i es que el meu penis sense estar erecta no es gaire gran i en realitat hem fa molta vergonya estar al vestuari per el que puguin comentar de mi, però un cop la tinc erecta no es que sigui petita, supera els 15cm tinc una parella i portem 1 mes i ja vol que tinguem relacions sexuals els cas es que no m'agradaria que hem veies amb el penis sense estar erecta.
Necessito que hem doneu algun consell ajuda i gràcies!
Sisplau que sigui anonim i no fiqui res de les meves dades
I responeu perque estic començant a estar obsesionat
Mariona Busto

Hola anoonim!
No sabem què vol dir per a tu "gaire gran", però no hi ha una mida de penis ideal, i la normalitat va vinculada a la mitjana. La mitjana catalana és de 13 centímetres en erecció, i es considera que un penis és petit quan no supera els 8 centímetres en erecció. Així doncs, i pel que ens expliques, tot sembla que està dins la mitjana.
És molt important que estimis i acceptis el teu cos tal com és. Si la teva parella vol estar amb tu i t'estima, no tindrà en compte la mida del teu penis. No has de tenir vergonya per tenir el cos que tens! Si arriba el moment de tenir relacions sexuals, i estàs més pendent del teu penis que de passar-ho bé, segurament les coses no funcionin com t'esperes. Així doncs, estima't i accepta't tal com ets!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat