Càncer de mama als 14? Urgent.
Hola, primer de tot dir-vos que feu un treball molt bo.
Tinc 14 anys i dintre de poc en faré 15, a l'institut ens han parlat sobre la prevenciò de càncer de mama, com que a mi sempre m'han preocupat aquestes coses viag decidir fer-me una exploraciò als pits, i en el pit dret he notat un vultet dur i doloròs, desde que m'ho vaig notar he anat investigant i en tots els articles deia que és possible que hi hagi també irritaciò o mal formaciò en el mugrò, i de fet jo ho tinc.
Obviament he d'anar al metge, però he pensat que potser m'estic alarmant molt aixi que, em podeu dir siusplau si és possible tindre càncer de mama als 14?
I en el cas que sigui possible a quin metge he de recurrir?
Sé que teniu molt de treball, aixi que tampoc espero una ràpida contenstaciò.
Gràcies per l'atenciò.
Mariona Busto

Hola Mar!
Has fet molt bé en fer-te una autoexploració de les mames, de fet és quelcom que totes les noies/dones hem d'anar fent de forma regular per si detectem alguna cosa diferent i prevenir possibles problemes de salut.
En el teu cas, si has detectat alguna cosa diferent en els teus pits, que et fa mal o et molesta, el millor que pots fer és anar al metge perquè pugui valorar-ho. No t'alarmis, per internet podem llegir moltíssimes coses que l'únic que fan és preocupar-nos. El camí a seguir és anar al metge perquè sigui ell qui ens digui si ens hem d'amoïnar o no. Pots demanar hora de visita amb el metge de capçalera perquè t'hi faci una primera exploració i et derivi a l'especialista, si ho considera oportú!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Mar!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat